מה ההבדל בין מעצב פנים יקר לזול?

בשנת 2020 אין כמעט מישהו שלא משתמש בשירותים של מעצב פנים. בין אם מדובר על בעלי עסקים שמרחיבים את היקף הפעילות שלהם ועוברים ממשרדים קטנים אל משרדים גדולים יותר, בין אם מדובר על אנשים שעוברים מדירה שכורה של 2 חדרים בתל אביב לדירה של 5 חדרים בפרדס חנה ובין אם מדובר על בעל עסק חדש שמעוניין להפוך את החנות שלו ליפה ומעוצבת. היות ובשוק ניתן למצוא המון אנשים שההגדרה שלהם היא מעצב פנים, חשוב להבין מה ההבדל בין מעצב פנים יקר לזול. כדי שתוכלו להסתכל על התמונה הגדולה, הכנו לכם כאן הצצה קטנה אל מחירון עיצוב פנים שיוכל לעשות לכם קצת סדר.

עוד אלף שקל, פחות אלף שקל – מה זה כבר משנה?

הרבה אנשים לא בהכרח מבינים שהבחירה של מעצב פנים היא לא פחות מקריטית, ולמה? פשוט מאוד – עבודות עיצוב פנים שנעשות בצורה מרושלת ולא מקצועית עלולות לא רק להרוס את החלל, אלא גם לגרום לכם להשקיע עוד עשרות אלפי שקלים בתיקון הטעות.

לכן, כאשר אתם מקבלים הצעה ממעצב פנים, לא די לכם להסתכל על הצעת המחיר ולהבין אם היא נמוכה או זולה – אלא להבין האם מעצב פנים זה הוא יסודי, מקצועי ומומלץ על מנת לבצע את העבודה בצורה שתשאיר אתכם גם שבעי רצון וגם עם מחיר טוב.

מה ההבדל בין מעצב פנים יקר לזול?

באופן כללי מעצב פנים יקר או מעצב פנים זול שניהם יכולים להיות מקצועיים וטובים כדי לבצע את העבודה. שניהם צריכים להקפיד שמחירון עיצוב פנים שלהם לא חורג בהרבה מהמחירים הממוצעים בשוק, ושניהם צריכים להציג תיק עבודות כזה שיוכל לגרום לכם להתרשם ולבחור בהם. אז איך יודעים מה יקר ומה זול?

מחירון עיצוב פנים

מחירון עיצוב פנים מתחלק לכמה וכמה חלקים: קיים מחירון עיצוב פנים שמתייחס לדירות בו טווח המחירים אמור לנוע בין 10,000-45,000 ש"ח ויותר, מחירון עיצוב פנים שמתייחס למשרדים בו טווח המחירים אמור לנוע בין 10,000-30,000 ש"ח ויותר, וגם מחירון עיצוב פנים מסחרי שבדרך כלל יתמחר לפי 10% מעלות הפרויקט, לדוגמה.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on skype
Skype
Share on whatsapp
WhatsApp
Call Now Buttonהתקשרו עכשיו לשיחת ייעוץ!